19 maj 2010

Skit under naglarna =)

Idag vakande jag tidigt för jag skulle till sjukan och det gikc ganska bra där.

Iaf trodde det skulle regna idag men när jag klev upp var det nästan +20 så jag tog klänning och det var ett bra val för när jag var klar på sjukan var värmen och solen framme.

På "jobbet" planerade vi om blommorna och det vsr jord överallt och under naglarna men det var kul att ungdomarna tyckt det var kul =) Man är ju där för dom.
Men efter vi stått ute och solen strkte på börjad ejag bli trött och svetten rann och sen när jag kom hem däckade jag och var inte den gladaste när jag vakande men när Mackan retas och man är nyvaken, jag behöver nog inte säga mer!

Iaf har hunnit boka tvättstugan imorrn kl 07 har en del att tvätta och så får man se vad man orkar med helt enkelt.

I helgen är det invigningen på Sparken (skateparken) men nu får man se om man far dit för är det så här varmt måste jag nog hålla mig inne om man ska palla med hela lördagen.

0 kommentarer: