4 maj 2010

Lediga tis.....

Igår kväll fick jag ett samtal med PJ pata lite och på skyp =) Kul att prata liter ee och snart är hon hemma en sväng!

Iaf sov dåligt inatt igen och sen var det bara att kliva upp och ducha sen åka till mamma men påvägen till mamma började må illa och det bara värre och värre så eftet ett tag hos mor så var det bara att lägga sig.
Tyvärr fick jag avboka att fara förbi Patricia men jag får fara dit en annan dag.

Iaf fick stressa hem för jag skulle hänga med när Mackan skulle klippa sig hos Marlene och jag klippte luggen men sanrt bli de en frilla att klippa ;)
Så vi pratde en massa om det och en massa annat så heheh

Nu är man hemma, slut och jävligt less, sitter och små pratar på msn men ska snart ta och sova ska bara fixa lite här hemma och så.....

Möte imorrn tidigt och sen är det dags att fixa en massa....blä men det måste göras!

0 kommentarer: