10 maj 2010

måndag

Ja mådde lite bättre men fick knappt i mig nån frukost men vatten gick ner som tur var.

Möte upp Jennie hon skulle äta lunch och jag köpte kakor från subway och tur att dom gick ner iaf med vatten. Visst jag mådde illa men inte som jag brukar så det blev jag glad över.
Åkte buss tillsammans och på "jobbet" var det lika kul att se alla igen.

Hann förbi mamma och gick för att handla lite innan jag åkt hem och nu har man fått i sig middag iaf oxå, ingen stor potion men mat iaf.

Får se hur det går i veckan för annars kanske man måste läggas in för att få dropp för att bara få i sig vatten och nästan ingen mat är inge bra men jag ska föröska få tag på maggan på morgonen imorrn.

Sen imorrn är det fullt upp men man får hoppas det går bra.
Ska nog sova nu strax....

0 kommentarer: