21 maj 2010

Frrrredag

Ringde Maggan på morgen nör hn hade telefon tid och meddelade hur det hade gått med mitt nya insulin och så ändrade vi lite eftersom jag blivit jätte låg under natten, tur Mackan råkade väcka mig kan jag säga.

Sen möte jag upp Jennie som vanligt så mycket roligare att åka buss nu =)

Kom till "jobbet" och så började allt eller hur man ska säga ingen var där och ja fick veta sen att 2st var sjuka och jag ahde väl tursen att inget hände förrens det kom mer pesonal, visst det skulle säkert gått bra men ja...
Blev lite stresad men sen hade vi en bra dag och ungdomarna hade kul och var nöjda så allt var bra =)

Efter "jobbet" åkte jag ner på stan och jag kasnke överragerad på en sak men jag blev iaf arg men nu är det iaf löst eller iaf pratat om så.

Möte upp Gabbe elller hon tvingade mig hem eftersom hon behövde gå på toa ;)
Men sen gick vi ner på stan ooch köpte rullfalafel och satte oss i parken, mycket bra!

Hemma nu och plockat undan och tror jag ska hoppa i säng sanrt.

Imorrn är det full fart igen......

1 kommentarer:

pj sa...

mmm rullfalafel..