15 maj 2010

Fredags sol

Igår fick jag vara ledig från "jobbet för vi hade bara ett barn eller ungdom så det var ok.

Så vi får till mormor och hon mådde bara bra jag trodde det nästa skulle börja regna så jag hade klätt på mig en massa kläder men det var varmt och solen kom fram =) Underbart.

Satte mig på ballis och så hörde Elin av sig och sa att hon var påväg ner mot satn med Zombra och undrade om hon fick vara hos mig ett tag för Elin skulle gå en massa ärenden, jag tvekande inte ens klart hon får ;)

Efter Elin var klar hade hon köpte med sig vattenmellon (plus i kanten) så vi satte oss på ballis och njöt av solen och åt upp mellonen.

Sen somnade jag och vakande av åskan fy vad rädd jag blev men hade nog turen med mig att vara så trött så jag somnade om, gillar ju inte åskan och inte när jag är ensam heller.

Sen på kvällen hade jag egen tid och såg en massa serier, det gillar jag!

0 kommentarer: