27 maj 2010

Onsdag äventyr och god mat =)

Var uppe sent igår och hann prata med PJ lite och planerade lite =) Snart är hon i Umeå, konstig men bra på samma gång.

Var inte alls pigg men tog mig upp fixade lite och möte upp Jennie och hängde med att hänta Bella, hon har blvit så stor och lång och jag fick en bamsekram av henne,go skiten!

"jobbade" och sen handlade jag lite mat m.m sen åkte jag hem till Nina och vi gjode middag, grillat i regnet heheh men det var jätte trevligt och tiden bara sprang iväg.
Vi hann oxå planera en massa kul oxå ;)

Hemma och är helt slut men vill inte rikigt sova, har en massa att fixa imorrn och så är det Rix-festivalen oxå kommer vara folk överallt.

Just nu känns inte yran eller något så pepp men det är bara vädret, nä nu ska jag kolla upp en sal och fortsätta äta popcorn och höra på när Mackan pratar i sömnen heheh

1 kommentarer:

Nina sa...

tack för en underbar kväll :) åh äter du popcorn va gott måste ha de nästa lörda mums ;) hihi

hoppas du får en skön ledig dag imorrn kram kram
å tack än en gång för chokladen :D den var mycket utsökt haha precis va ja behövde ;) kram