31 maj 2010

Lördagen

Vet jag kanppt vad jag gjorde på dagen.

Vakande av Mackan vid 0530 tror jag att kl var somnade om och vakande vid 8 klädde på mig ich gikc på ica, ingen kö och det var skönt.
Hemma igen satte jag igång att städa lite och lyssna på musik men sen gick jag och vilade och vakande när Mackan kom hem efter 14 =)

Sen vart inte som jag hade tänk det men bra blev det iaf.
Duchade ficade kläder och smink innan Nina och Sarah hämtade upp mig och grillat väntade på oss när vi kom hem till Nina (Tack Jimmy för maten) Vi for förbi OBS för att köpa det sista och hungrig var man.

SEn var det hår fixa m.m och tiden sprang iväg så jag hann inte förbi Emely eller till Angeliqas fest som var hos Fredrik.
Men vi mötte upp Angeliqa på Harrys och utanför träffade jag Katarina som jag jobbat med och det var så kul att se henne, träffade oxå Jennie och Simon en sanbbis.

Får lägga upp nå bilder.

0 kommentarer: