8 maj 2008

Biljard

Då har man varit och spelat lite med brorsan och Roz och Mackan.
Jag är klart den sämsta förloraren men det är min bror oxå, vi är ju släkt ;)

Hade sån huvodvärk idag när jag kom från jobbet att det var bara att gå och lägga sig, inte kul när man känner att man nästa ska få migrän!!

Igår fick jag bort en massa kläder m.m men har kommit fram till att jag måste rensa mera inte för att jag vet hur det ska gå men. Ska iaf he ner nästan alla mina väskor i källaren för dom får jag inte plats med.
Måste erkänna att jag får lite ågren när jag ska ta bort en massa kläder men jag måste ju!

Fredag imorrn och jag längtar, har avrit så trött men det är för att jag är förskyld och har så svårt att sova på nätterna men snart kanske det är över.

Ska prova lite kläder som jag ska ha på mig på lördag på sittningen, kanske skriver sen....

0 kommentarer: