18 maj 2008

Planterat om mina stakars blommor!

Blev inte att fixa hos mor idag, jag var helt slut och nu är jag less på att vara förskyld och ha en dunder huvodvärl, pallar inte detta nu!!!
Så jag däckade hos mor och sen fick jag lite fika och hade det trevligt en stund innan jag for hem.

Väl hemma hade jag tänkt framkalla en massa kort från förra året som bara har inte blivit gjort men efter som mitt nät var huuuur segt som helst gav jag upp efter att ha fårr fram ca 8 kort på typ 2 timmar, så jag blev less.

Sen fick jag något ryck att plantera om mina blommor och det behövdes, kan säga att jag måste köpa nya snygga blommor nu och så blir det att fixa balkongblommor men det blir ju senare helt enkelt.

Så snart ska man sova om det nu går med denna hemska huvodvärk får se hur länge man orkar jobba imorrn, problemet är bara att ingen kan jobba för mig för Klara behövde plugga. Men det får ju min chef fixa om hon är på jobbet, måste kolla hur hon jobbar denna vecka hmmmm ibland blir man bara less helt enkelt!

Vad gör alla när sin energi tar slut?

1 kommentarer:

Anonym sa...

När energin tar slut äter man en bulle :D o cola.. wiihiii!! Kul att ni fick lght, o kul att du oxå har en blogg :D Ses imorrn galning. Kramar!!