28 maj 2008

Kill me now!

Vlken stressig dag dett ha avrit och metalt jobbigt för skallen min =/

Bussen kom inte som jag skulle med, så jag blev sen till jobbet men Elin höll mig lugn på bussen, var vart rätt paff tror jag att jag satt där men det är alltid kul att ha nån att prata med på bussen =)
I skolan fick man ingen rast och jag avr helt död i skallen och sen i eftermiddag skulle man på möte med chefen och det gick bara bra, behöver inte börja kl 7 i sommar iaf, wiiiiiiii

Helena och jag satte oss på Max för lite mat och en prat, kul att få prata lite med henne,för man ses aldrig nu förtiden =(

Hem och så hann jag sitta typ 10min innan pj plinga på dörren och sen kom Åsa förbi och hon hade köpt en prisent till mig och Mackan som var en blomma =) Tusen tack!!!
Skulle packa men det fick pj göra för jag hade mest ågren om allt sorry pj!!!
Men jag har då fått ner lite saker iaf och imorrn ska jag fixa lite innan jag ska iväg på kvällen.
Känns som man aldrig får vila men det kan jag göra sen helt enkelt......
Men helt klart nu ska jag sova , ska ju jobba imorrn och jag kan inte tänka klart just nu så....

God Natt!

0 kommentarer: