7 maj 2008

One three hill och egen tid!

Trött och dunder förskyld, orkar snart inte längre men det är bara att bita ihop och försöka göra det bästa av allt, även om man bara vill sova!
Igår somnade jag efter att jag hade kommit hem från jobbet, var helt slut och sen såg jag lite av the hill =)
sen satte jag mig och kollade på One three hill ;) och det avr ganska skönt att bara se och ha lite tid för sig själv, man behöver sånt ibland!
Var så inne i serien att jag glömde bort att ringa upp mamma m.m
Hade oxå svårt att ta tag i att gåoch ducha hahhaha helt galet.

Håller på att bli galen på mina grannar att dom inte bara kan he igen en dörr försiktigt men nä det ska smällas och levas om som bara den, det äe helt sjukt visst ibörjan var dt som ok men nu nja det är helt galet men blir så less. Vistt jag brukar ge igen ibland bara för att jävlas, visst inte en bra ide men vad fan springa i trappen mitt i natten så man vaknar och ibland kan man inte somna om och man vill bara ha sin sömn för man vet att snart ska jag upp....irri iaf!!

Nä nu ska jag pinka och sen bika till jobbet......

0 kommentarer: