9 maj 2008

Med ont i halsen och trötta ögon...

Så tror jag att det är dax för sängen, har jävligt ont i halsen, trötta ögon och ont i skallen.
Idag avr det rikigt het ute men skönt även om jag hade lite för mycket kläder men jag är ju fortfarande förslyld så...

Jobbet gick bra en brukare som var på bra humör och tjatar om trevlig helg ;)
Stan med Mita, hittade inget jag köpte förutom öl men det räknar jag inte =p
Träffade Go Åsa som hade shoppat en massa fint =)
Svettig for man hem och sen iväg till berghem där jag somnade och fick ont i skallen men efter en god sallad som mådde jag lite bättre =)
Pj ringde och jag lånade räser biken och for över till henne en sväng och hon planternade blommor, vad duktig du är Pj ;)

Sen började jag må sämre i halsen så vi cyklade tillsammans en bir för pj skulle till hennes mor, men har jag bara fixat lite i lyan men känner att jag inte har orken och vill bara sova så jag ska nog ta en varm duch och sen sova för imorrn har jag mycket att göra, ska upp tidigt och nu hoppas jag bara att jag får en bra god sömn!!!

Idag i fikarummet blev det en massa prat mellan dom äldre om att sola toppless (stavas ?) och jag fick en massa skratt och så sa en av dom- Vårt nya fredagsprat innan helgen en massa snusk m.m
hahhahah den var bra =D

Nä trevlig helg!