22 maj 2008

hmmmm

Inget nät hemma och dom ska sicka en ny dosa, blir så less på detta!
Sitter hos Mackan och ska snart i säng är så trött och ahr ingen ork kvar, ska till läkaren imorrn så vi får se hur det går men det ska nog gå bra.

Hade en hämsk dröm idag att min frisör Marlene dog, fy vad jobbigt det var när jag vakande men jag får gå förbi och kolla att hon lever.

Patricia var förbi en liten sväng ikväll innan jag skulle fara, hon skulle på 80-tals fest imorrn och lånade lite smycken och en kjol av mig ska bli kul att se hur hon ser ut, så ta kort vännen =)

Idag är det tor och helg imorrn, härligt ska hjälpa mamma imorrn om jag har nån ork kvar efter läkarbesäket men men det får man se då, ska iaf äta middag hos mor med brorsan ch Roz oxå, mysigt!

Nä nu ska jag krypa ner i sängen och se om john blund kommer på besök ;)
Hörde att Gabbe har 30 grader, jag är avis vill ocå ha sol och värme =)

0 kommentarer: