29 maj 2008

Jobb, stress och sova är mitt liv!

Jepp det är mit liv,har iaf fixat naglarna idag och det gick fort, skönt att få komma hem men sen har jag inte rokat något. Har mest suttit vid datorn och nu starx ska jag i säng....

Inte min dag på jobbet, min brukare var hemma idag och jag hade glömt min matlåda =/ surt men vi tog en taxi hem till mig och åt lunch och så men sen efter lunchen började huvodvärken komma och sen efter 14 kunde jag inte hålla ut länge så min brukare fick åka hem och jag gick och la mig och somnade dirket!!!

Jag 'är helt slut och det är för mycket jag ska göra men hinner inget, så mitt liv är jobb sova och stress. Inte kul men det finns inget jag kan göra, tur att det iaf är semester snart och då ska jag bara njuta och man får ju hoppas att det blir en bra sommar.

Yran helgen men det blir 30 års fest för min del och det kommer bli spänande =)

Sängen nu!

0 kommentarer: