14 maj 2008

Kallt som förr...

Har en väldig dålig dag idag, och jag tycker inte om sånna dagar men jag ahr iaf slutat jobbat för ca 1 timme sen.
Natten fick man inte mycket sömn har förmycker i skallen tror jag, försov mig men hann iaf tur att man gör sina mackor kvällen förre, brukare trött, jobbet med träna in för vårfesten som är imorrn, jag less, trött, ont i skallen och väldig hungrig och smått lätt irri.
Men iaf efter skolan tog vi det bara lungt var ute en stund men det var kallt, jag undrar vart värmen är?

Pj var förbi en sväng idag, kul kul och snart ska jag hmmm sova eller ska kolla lite på tv och sen ska jag försöka lägga mig i tid för imorrn blir det tungt, jobbar 7-21 typ.....


Har iaf börjat på den andra boken nu -En shopaholic i New York!
Måste då säga att jag känner igen mig i dom här böckerna och kanske lär jag mg något när jag har läst den andra boken oxå :D
Ska föröska läsa ut den i helgen så jag kan lämna tillbax den till Elin, har som lite dåligt samvete för att det har tagit sån tid att läsa den.

Nä nu blir det soffan!

0 kommentarer: