3 maj 2008

Sitter på berghem och ahr just kommit hit, pj och Paricia avr över och sen skulle pj hem och då tänkte jag att jag gör henne sälskap för mackan bort ju brevid typ.
När vi kom till "ängen" mellan unive och linjansberget så hörde vi en massa rörster och tänkte direkt fulla människor men när vi kom närmre var det polis och en kille låg på marken och en massa andra som var ett gäng tillsammans stog oxå där.
Fy jag blev klart rädd men jag tycker nte om att vara ute sent på kvällarna så.....sen håg vi att det kom flera olisbilar och vi tyckte höra att en tjej var borta oxå.....skärmmande!!
Mackan fick komma och möta oss och så följde vi Pj hem, för jag vill inte att folk ska gå ensamma men det är bara för att jag är så rädd av mig!
Får kolla VK imorrn om det står något =)

Annars idag ahr jag jobbat på, en hel dag och kväll med min brukare har varit och bowlar och nä det är inte min favvo men vi gjorde det idag och jag fick äta på Max sen och då är allt klart värt att göra ;)

Mickes fest imorrn och jag känner att jag och kroppen behöver sömn så det är nog dax att hoppa i säng efter jag ahr gjort något att äta för jag är ap hungrig =)

Sov gott!

1 kommentarer:

Anonym sa...

står inget på vk än...domedagen är nära!!