2 juli 2008

Egen tid och skön musik!

Glämde helt bort att skriva att jag var med Jennie på strömpilen igår =)
Vi båda hittade en massa och detta som jag ska skriva ahr inte hänt på huuur länge som helst n men när vi var och kollade på Vera Moda så hittade jag 2 st kläningar och så la jag undan dom men jag köpte dom aldrig, visst fick jag ågren men vem vet dom kanske finns kvar när man får lön igen =)

Sen var det bara att fara hem och tvätta och resten av kvällen vill jag helst glömma!

Idag vaknade man att Magnus en av Mackes vänner kommer förboi och jag är nyvaken och fattar noll hahhaha
Sen så gick jag ner till stan för att träffa Gabbe en sväng och sen var det tänkt att mamma skulle komma ner men jag åkte till å-hem istället och träffade brorsan ho mamma och mamma hjälpte mig att se upp lite linnen, tack mamma =)

Hungrig som en varg åkte jag hem och åt middag sen ahr jag fixat med korten som kom idag och imorrn måste jag köpa ett till album =)
Hittade oxå på stan idag 2st tavlor på rean som skulle vara snygga i sovrummet så imorrn ska Mackan hänga med och kolla vad han tycker om dom, jag hoppas att vi köper dom ;)

Ikväll har jag haft lite ensam till och lyssnat på skön musik - Edith Backlund och bara haft det lungt, kan säga att jagbehövde det, känns som man kanppt har varit hemma något utan haft en massa för sig.
Så imorrn ska jag först hjälpa mamma lite nerre på stan och sen ska jag och Mackan på bio och se Narnia filmen och sen kanske vi ska äta middag ute och bara mysa och då hoppas jag på bra väder sol och varmt ;)

Nä nu ska jag ta och kolla på alla korten och sen sova, ta hand om er!!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som att du haft en bra kväll.
Härligt att lyssna på bra musik då man är ensamen, blir som terapi.
Hörs i veckan. Kram