20 juli 2008

Helgen då va.

Fredag:
Min brukare sov över mellan tor till fre och det gick jätte bra även fast jag inte rikigt kunde sova men iaf så for hon till sitt kortisboende vid 11 så jag fick sova en lite stund innan jag skulle möte upp mamma på stan.
Fixade en massa med mamma och s¨åg att dom hade fått in en till pall sak eller vad det heter så man hoppas att den är kvar på Åhlens när lönen kommer.
Fick bara mer ont i tungan så mamma hadlade lite åt mig och så gick jag hem och fick en tvätttid, berget hade börja bli stor.
Skulle förbi Anna en säng men så blev det inte.
Åsa kom förbi och jag avr mest tyst för jag hade så ont och vi spelade Wii =)

Lördag:
Sov länge och det avr ganska skönt, hann sitta på ballis en stund och läsa min bok åååå den är så bra.
Gabbe kom på iden att bjuda på middag eller gratänger och det nappade jag på och Åsa kom förbi på middagen oxå. Vi satt och drack lite och så kom Elin med hennes söta huns Zombra som jag ska få vara hundvakt åt imorgon när hon och hennes kille är på bio, klart man ställer upp =)
Patricia kom förbi oxå =)
Resten är historia!!
Ska lägga upp lite bilder sen.

Söndag:
Vaknade aeg och så satte jag mig på ballis och behövde lite tid själv tror jag och så läste jag ut boken =( åååå den var så bra man kan ju önska att det finns en fortsättning, måste kolla med Elin.
SEn råkade jag somna och vaknade nyss ojdå men jag hoppas att jag kan sova inatt =)

Vi hörs!

0 kommentarer: