16 juli 2008

Inte mycket gjort idag inte..

Nopp iag ahr jag mest sovit, fattar inte vad det är med mig, kan sova hur mycket som helst. Vaknade vid 05 och avr aken en stuns och somnade på soffan, vaknade av mackan efter 9 och sen somnade jag om i sängen vid 10 till typ 14 sen tog jag en lång duch i typ en timma och sen somande jag igen till typ efter 18 helt galet och jag och mackan som hade planer men han kunde inte väcka mig!!

Idag eller imorrn ja idag för den är efter 00 firar vi 11 månader och jag hade glömt bort det oppps men Mackan frågade om vi skulle spela minigolf och jag tänlte varför inte och så trodde jag att vi skulle göra det idag tis men sen sa han- Nä imorrn vet du inte vad det är för datum då? Hmmm jag fick skämmas lite =) Visst det kanske inte är så viktigt att fira men jag hoppas och jag ska nog be om att han sin super goa lassange mmmm nu blev jag hungrig!

Imorrn eller ja vad säger man? så hoppas jag att den här jävla bussstrejken är över man börjar bli less på den.

Nä nu ska jag ta och dricka lite vatten med is mmmm =D

0 kommentarer: