9 juli 2008

En grå dag och kväll!

Idag var Jennie snä'll och ringde och väckte mig =) Och så gick jag ner på stan i detta tråkiga regn väder och möte upp henne.
Hon åt på donkan och vi pratade en massa och gick runt och kollade på kläder och jag köpte inget för jag är pank (inte ovanligt)

Hem till tvättberger och så hann man inte göra så mycket mer utan det blev tvätt , äta middag och ta bussen upp till å-hem förbi mor och sen Gabbe och jag fick ett par byxor av henne så tack Gabbe!!

Nu sitter man här i sofffan och gör inget, har fortfarande ont i skallen sen igår kv'äll men det är ok kunde ha haft migrän så =)
Annar känns det lite tungt nu, måste ha sol snart och måste göra en massa saker men känner att jag inte har nån óek men det är nog bara vädret.
Vart är sommarvärmen? Ge mig NU!!!!!!

Nä nu ska jag fixa något att äta!

0 kommentarer: