9 juli 2008

Märy is trötter idag!

Hej hopp
Idag avr jag trött, försov mig men hann med bussen upp till sjukan och fick vänta lite extra länge på min tur men det kom in ett akut besök så man förstår ju att jag fick vänta.
Läkaren kollade på allt och dt såg bra ut, tycker verkligen om denna läkare han är cool och kan förklara bra och har humor =)

Stressa för att komma med en buss ner till stan för att springa till teg för att fixa naglar så nu är som sommar fina =) Och så hann man prata med Hanna oxå och fick veta att hon kommer att flytta men men vad gör man? Kul för henne iaf!

Sen kom jag hem vid 15 tiden åt lite och sen däckade jag var helt slut och vaknade av att Paricia ringde vid 19 tiden ojdå sovit lite för länge =) men jag hann städa lite, gå ut med soperna och bokade tvätttid imorrn så det känns lite bättre hehhehe
Sen kom Paticia över och jag popade popcorn och vi pratade en massa =)

Sitter och lyssnar på James Blunt och det var länge sen man lyssnade på han och man får en massa minnen och man kanske borde sova snart för snart ska jag upp och möta Jennie på stan och snäll som hon är ska hon ringa och väcka mig =) hehehhe

Go natt

0 kommentarer: