30 juli 2008

Igår ja

Igår gick man upp tidigtoch var jätte trött eftersom jag sov dåligt den natten men det gick iaf, trött som ett djur men men =)

Jag bjöd mamma på lunch på Max fast egetligen var det hon som skulle bjuda mig men äää
sen kom gabbe och vi satt på max en stundoch surrad men sen da vi hejdå till mamma för hon skulle fixa något och vi gick runt en stund och sen satte vi oss i en park en liten stund =)

Sen gick vi till min frisös Marlene för att betala min klippning m.m och så klippte hon klartmig och jag fick även veta vad som hänt och en massa skrattt blev det, tur att hon är så snäll :D

Sen gick jag typ hem efter att Gabbe oxå blev klippt och det blev skit fint =)
Hem och tvätta och sen varjag less och trött och slut i skallen men jag kollade halft på en film på 3 men sen sa jag god natt och somnade på en gång typ och det var skönt.

Nä nu ska jag äta frulle =)

0 kommentarer: