3 juli 2008

Het dag idag!

ooj vad varmt det har varit idag men skönt men jag pallar tyvärr inte värme längre och det 'är så synd!

Imorse sprang vi och kollade på tavlorna och så köpte vi 2 av dom för det fanns 3 st men 2 blev det =) så jag blev nöjd.
Sen kom mamma ner och vi hämtade ut hennes nya snygga brilloir dom avr skit fina på henne och sen skulle vi bara springa in på Kapphal och jag hittade lite kläder till mamma så det blev att prova och så köpte mamma 3st tröjor på rean men fick en av dom gratis så hon var nöjd.

Sen skulle mamma kolla på skor och jag hittade ett par lite mer "fin" skor och hon var nöjd med dom =) heheh vad bra att man kunde göra henne nöjd.
Hem sen och sov i ca 30min var helt slut efter stan sen stressa ner till SF för att hämta ut biljetterna till Narnia-Prins Caspian och den var skit bra =)
Vi satte oss i parken uttanför en stund innan och bara njöt av värmen =)
Efter bion blev det att gå till Lottas och käka middagen och ta en öl mmmm vad gött det var!!!
Hem och sen somnade jag , jag säger då det jag pallar inte att det var så här varmt.......och så sväller mina fötter så mycket att det gör ont men det kunde vara värre!
Ikväll när jag satt på msn så avr brorsans ex online och jag pratde lite med henne men hon är ju knäpp måste jag säga och mer orkar jag inte skriva om men jag blev lite lessen men det finns inget jag kan göra, det är bara tråkigt!
För jag saknar pipen men men nog om det!!!!!!
Filade ner mina naglar igåroch dom blev lite för korta men dom växer ju ut som tur är och sen ska jag göra nya nästa vecka så.....
kan då meddela att nu är jag pank =( men jag är ju van men det är så tråkigt men men
Ska kolla om det finns något att se på tv =)
Hoppas det är sol imorrn men inte lika varmt =)

0 kommentarer: