4 juli 2008

Jag mår illa, blä

Vilken dag detta har avrit.

Vaknade av att det plingade på dörren och jag fattade noll var för nyvaken och orkade knappt öppna ögonen men det var vaktmästaren som kom med speldörren till bardrumsskåpet så nu ser det ok ut =)

Sen hann jag bara lägga mig i soffan så ringer jennie och vi hinner prata en lång stund innan Magnu nnaför dörren, tur att man hade klätt sig heheh

Sen iväg ner åp stan hade fått uppdrag av Mita att inhandla nån cider till henne för hon skulle ut ikväll men skulle inte hinna på boa för hon har inskolning på det nya jobbet, grattis mita!!!

Sen hem och jag avr helt slut i denna värme så jag la mig för att vila men då ringer brrosan och sen när jag just hade somnat så ommer mackan in i sovrummet och säger att solen är framme och att jag borde komma ut och sola så det var bara att kliva upp, så det var bara att kliva upp och ta på sig bikinin!
Men jag kan säga att det var inte lätt att sola i denna värmen , visst man ska inte kalga nu när vi äntligen har fått värme men om ni skulle se mina fötter nu så skulle ni förstå, dom ser inte helt friska ut , stora som bara den men det finns inget jag kan göra åt det.

Kan säga att jag har börjat störa mig på våran duch den är helt knäpp och så har man ingen plats att raka bena på hehehhe

Har börjat må illa ikväll och jag vill typ spy men jag tror jag fick i mig något jag inte tål på Lottas igår så det går nog över men det är inge kul.

Mitakom förbi och förfestade här och vi hann prata en hel del och imorrn är det 1 års sen så då ska jag tänka på han och på familjen!!!

Nä nu ska jag fica matlåda till imorrn, ska ju på äventyr med familjen!

0 kommentarer: