1 juli 2008

Hej hopp eller något sånt!

Hmmm kl är inte mycket eller jo efter 05 och mackan råkade väcka mig så nu sitter jag här och kan nte somna om.
Kanske lika bra att vara vaken för jag hade tänkt ta mig till strömpilen för att kolla lite idag och sen var det tänk att jag och Mackan skulle fara och göra något men jag fick ett utbrott på den stora tvätthögeen sp jag bokad in en tvättstuge tid men vi ska hitta på något en annan dag =)

Vi hade iaf tänk oxå gå och se Narnia filmen på fre =)

Elin ringde idag och dom hade lämna hunden, fy vad jobbigt men som hon säger det är bäst så och deras hund hade ont oxå så men det är verkligen tråkigt för jag fattar inte att sånna bra människor ska behöva utsättas för sånt!!!!

Är hungrig och ska kolla om det finns något att äta heehhe

0 kommentarer: