13 juli 2008

Less på mig själv!

Hmmm idag ´har man inte gjoret mycket, har typ sovit hela dagen men jag ahr nog behöft det eftr vad som hänr men nu går jag vidare iaf, pallar inte att sitta och tänka på allt. Hade tur helt enkelt eller en vakande ängel helt enkelt!

Det är tyst h'är hemma bara lite musik som stömmar ut och idag kunde man ahr solat och läst boken som jag inte än har läst ut som Elin ska få tillbax =)
Borde ta ett kort på Elin så ni får se vem hon är, för det är bara Gabbe och Patricia som har fått chansen att träffa henne.

Jag tor jag är less eller jävligt less på mig själv just nu, pratde me mackan och så kom jag fram till att jag mor var inne i en svacka och ingen bra sån men jag ska försöka ta mig bort från den och man är starkare än man tror......

Imorrn ska jag ta med Roz och kanske brorsan ut till Sörgården där Mita är hästvakt denna vecka så Roz ska få rida och kanke jag om jag vågar men jag ville iaf ryckte eller vad det heter så vi får se men det ska bli kul är lite nervös men det kommer gå bra !

Nä nu ska jag göra lite fika och sen se om det är nån bra film på tv eller så får jag väl hitta på något annat ;)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Ja de e bäst att du lägger upp en bild på mig snart. Jag börjar bli som en stammis här juh, o folk kan ju inte gå ovetandes om vem jag igentligen är! :D haha. Hoppas du mår bättre o du vet att jag finns om du behöver lätta hjärtat, bara att lyfta luren. Nu har franco köpt en cykel oxå, så i värsta fall får jag bika ner till dig :D Kramar