21 januari 2009

Den är så fiiiiin =)

Idag vakande jag ganska sent men jag kan inte sova så bra när Mackan jobbar natt och det är därför jag sitter uppe nu =) eller nä.....

Idag var jag och Anna på en massa ärenden och så for vi och kollade på barnkläder åååä vad man vill ha barn och kunna köpa en massa fint. Och så hämtade jag ett paket med en klänning som har varit påväg flera gånger men nu har den kommit och den är så fiiin.
Ska nog ha den på lör när Jennie har sin 25-års fest =) hehe

Sen ikväll for jag förbi mamma för att hämta pengar jag hade där för jag har nu bestämt mig att fara och kolla om min frsör Marlené har nån tid för mig och jag håller tummarna att hon har det.

Annars ikväll har jag sett på tv och en massa serier och nu snart ska jag försöka sova om det nu går.

Gonatt!

0 kommentarer: