13 januari 2009

Sjukan

Jepp gar var veckan i sång och idag hade jag 2st läkarbesök och båda gick mycket fort men det känns då bra nu väntas bara fler svar och jag håller tummarna att dom eller nån hittar något snart, för jag vill veta vad det är för fel.

Imorrn har jag ett möte på dagen med chefen och en annan kvinna, ska bara hitta dig jag ska men tydligen är det ganska nära stan men jag får kolla det imorrn och så på morgonen ska jag fara och fixa naglar =) wiiiii säger jag bara, inte för att jag egentligen har råd men naglarna måste jag unna mig för något posetift måste jag ha.

Mackan gjorde middag idag igen gott gott och så skulle jag äta lunch hos mamma men jag somnade i soffan och sov ganska länge så mamma gjorde bara mat åt henne =) hehe hon är en rolig dam min mamma!

Nä nu ska jag snart hoppa till soffan och se Top Model =)

0 kommentarer: