15 januari 2009

Hej hopp

Ja så avr denna dagen snart slut och man hann göra något idag iaf =)
For till sjukan och fixade det, får helt enkelt se vad som händer nu men...ja man kan itne säga så mycket mer ska ta lite mer prover och så.....

For till mamma och fick ta bort julen där med och hann itne göra det sista men det kan jag göra en annan dag =)
Mamma gjorde soppa till lunch och vi kollade på days =) sen somnade jag =) jag avr egentligen inte trött men man blir så avstressad hos mamma s¨jag tror att lunget gör att jag blir trött men det var skönt att få sova en stund (ett par timmar)

Hem och så nyss var vi och åt på Max och jag tog en sallad, har länge funderat om deras veggi sallad är god och jag tyckte den var helt ok.
Ante och Gas var oxå med och på lördag om det är bra väder och inte för kallt ska vi fara och grilla på dagen, nån som vill hänga på?

Nu ska jag och Mackan se nån serie som heter Californication som ska vara bra men det lär ju märkas ;)

Imorrn blir det att fara till mormor, jag längtar var skit längre sen jag var där. Sen ville Roz har hjälp med håret så jag far dit och Mackan tar hand om tvätten hehhe gissa om jag blev glad att slippa hahhahah

Nä nu ska jag vidare =)

0 kommentarer: