30 januari 2009

Idag fre

Idag möte jag upp mamma på stan och blev tpy irri för det lät som nån skulle riva vårt hus men dom skulle bara fixa något och man vart ganska paff när det bara plingade på dörren men mannen som kom och skulle besikta något var jätte trevlig =)

Gick på stan och hittad en tröja till Mackan och mamma hittade endel och köpte en skit fin tunka på rean, billigt och bra =)

Vid 15 tiden gick jag och Mackan på bio och såg Mammut, den var ganska bra eller jag tyckte inte om slutet men men....
Såg en reklam sak eller vad det heter på en film jag och Elin måste gå och se och jag r rikigt pepad heheh

Sen gick jag och hämtade ett palet och där fanns lite som mamma ska få oxå, tur att hon ahr mig heheh

Däckade sen för jag var helt slut och nu sitter man här och ska nog lägga sig i soffan och titta på filmen sen om man inte somnar igen ;)

Vad har ni gjort idag?

1 kommentarer:

Anonym sa...

jag funderar att det är februari strax. två veckor tills du blir gamm 26, haha! hehe... teledejt snart? puss!