16 januari 2009

Tok trött

Idag var det verkligen kallt men det var bara att klä sig.
Träffade mamma efter många om ocj men men vi kom iaf iväg till mormor, som blev jätte glad att vi kom och jag fick fixa lite i hennes "rum" och mormor blev jätte nöjd så det var ju bra =)

Åkte sedan hem till brorsan (som inte var hemma) och Roz för jag skulle hjälpa henne med en sak eller kolla och så pratde vi och så hämtade vi upp brorsan och for på Maxi en sväng.
Sen hem och gjorde middag var jätte hungrig och nu känner jag mig helt slut så dt är soffan som gäller för mig helt enkelt.

Fick iaf svar från rönken jag gjorde, inget fel eller dom hittar inget konstigt och det känns bra men vad är det då?
Tror min läkare har ringt idag me eftersom jag inte ville bli strörd när vi var hos mormor så hade jag inget ljud på mobilen men om det nu var han så får han ringa på måndag igen.

Kvinnan från mötet i ons ringde och jag fick veta hur hon och fk hade planerat eller hur man säger och allt verkar bra och vi ska träffas om 2 månader om inget annat händer innan och nu hoppas man ju bara att efter alla prover att dom hittar något.

Nu är jag allt för frusen och trött för att sitta här.....

1 kommentarer:

Anonym sa...

hej gumman, hade du kul igår?
hmm de e lite svårt att läsa när det är så mörk bakgrund på din blogg.
Hoppas allt e bra!
kram kram