19 januari 2009

Känns som världens längsta dag eller något

Idag hade man knappt hunnit somna innan man skulle upp och hungrig var man oxå för man fastade efter kl 00.
Åka upp till sjukan och möter upp mamma som ställer upp som tidfördrivare eller hur man ska säga.
Fick äta en omelett och höll på att spy men det gick bra, undersökningen tog lite över 2 timmar men det känns så tråkigt att vänta men tur var ju mamma med :)

Sen for jag hem till mor och somnade på 1 sek, vakande till liv vid 13 och fick ett samtal av min läkare, fick förlängde sjukskrivning och ska få nån medcin (igen) och få fara på en till undersökning men det känns bra att få reda på vad som kan vara fel.
Men den nya medicinen vet jag inte rikigt men det är klart värt att fortsätta och jag håller tummarna att det är inte ett hjärtfel som han trodde eller något med hjärtat iaf, känns lite skrämande.
Fick oxå svar på en annan undersökning, hans komentar var-men du orkar ju inget! Nä det är inte det jag har sagt då!!! tänkte jag men men vi får se vad som händer men ibland känns allt som meningslöst att ens berätta vad man har för problem men nu är iaf utredningen på g så man får ju vara nöjd att det ens har kommit så långt.

Har ätit och städat lite och nu tänkte jag vila en stund för jag är slut i kroppen m.m

Vad har ni gjort en måndag som denna?

0 kommentarer: