2 januari 2009

Vänner

Idag kom jag på mig själv att jag har varit typ rädd för Elin i början när hon började på skolan med hennes brukare men efter ett tag blev det en väldigt nära realtion till mig och jag är glad att hon finns med i mitt liv. Konstigt hur man har fördomar om andra ibland men som tur är kan man ha fel =)

Sen oxå att Mackan ahr som blivit en av mina bästa vänner oxå, känns bra.

Och att mina nadra vänner finns när man beöver som och speciellt nu när man inte alls är kry och känner att man behöver bara få ett sms eller att prata lite på msn så känner man kärlek och även Pj som är långt bort men vi hörs så ofta som vi kan m.m och jag kan reta henne och läser hennes blogg och små skrattar och det är sant som hon skrivit man är inte sig själv uyan sina vänner =)

Vänner är nog allt och allt kan hända, det kan bli en starkare reation och ibland säger man hejdå man vet aldrig vad som händer helt enkelt!

Nytt år och jag tror nog att det kommer hända en massa roligt och säkert något dåligt oxå men så är väl livet eller?

Lyssna på Anouk- My friend och känn lunget =)

0 kommentarer: