23 januari 2009

Yr och utmatttad igen =(

Ja vad säger man, haft ett par dagar utaa yrhet och utmattning visst har man varit lite trött men det är inte samma sak för mig men nu är man det igen, hade som på känn att det skulle komma tillbax men man vet att man ska ta det lite lugnare så det får an göra och eftersom man ska tvätta snart så har jag lämnat en massa tvätt men det är lika bra måste tänka på hur man mår.

Såg på VK´s hemsida att en tjej hade blivit knivskadad på samma solarium som jag fick min stora kramp på och börjar tänka lite på vad som hände mig var länge sen jag jag täkte på det men samtidigt som bearnetar jag det så det kanske är bra att man tänker på det.


Idag blir det tvätt, sen skulle Anna hjälpa mig med en sak och så om tiden och enegin finns ska jag ta mig till Elin var så länge sen och hon skulle baka knäckebröd så det vill man ju se =)

0 kommentarer: