8 januari 2009

Trötter =)

Tog mig till mor min och fixad allt jag skulle göra och det känns lite bättre men det kommer bli jobbigt med pengarna men så är det bara.
Vart helt slut efter all stress så jag skulle bara vila hos mamma men däckade och fy vad skönt det var, tyst och ingen "måsten" och eftersom jag ahr haft dåligt sömn på nätterna så var det nog bra att få "vila" lite hehehhe

Hann iaf umgås med mamma och jag funderar om jag ska fara till henne imorrn igen eller om jag bjuder över henne hit men vi får se =)

Anna kom och vi gjorde middag och satt och pratde en massa =) Så nu är man nyduchad och ska nog hoppa i säng snart för jag är trött =)

Blir ingen resa för nån av oss, lite tråkigt men det kommer ju flera gånger!!

1 kommentarer:

Anonym sa...

mammor är bäst, med dom kan man vara sej själv för en stund! och tydligen med norrlands guld också =)