18 januari 2009

Lördag

Vaknade sent och kännde att nu hade nack ontet gått över =) skönt sov skit dåligt under natten pågrund av nacken men nu kännds allt bra =)

Vid 12 satte jag och Mackan oss i Gas bil för att fara och möta upp dom andra som var Stina, Ante, Magnus och Emelie och så for vi iväg till en grillstuga =) Mysigt med elden och så men tyvärr fick jag knappt nån mat men det blev mycket skratt iaf =)
Efter nån timme började man frysa om fötterna och Emelie höll på att kissa ner sig så vi alla for hem.

Försökte vila men det gick inte så bra och så fick Mackan ett samtal av Peter och så bestämde dom att det skulle vara fest hos oss, så det var bara att kliva upp och hoppa i duchen.
Anna kom förbi på middag och så hjälpte hon mig med håret som blev skit bra så tack anna.

Resten av kvällen vet jag itne rikigt vad jag ska säga men......

Får lägga upp bilder sen....

1 kommentarer:

Anonym sa...

Ja jag vill då se bilder, speciellt på håret :D
Kram!!