18 februari 2008

Bra dag, blev en dålig kväll!

Hade verkligen en bra dagdag, gått skit bra att jobba och jag och elin tog en promenad med våra brukare och pratde en massa. Har kommit på att det är vi mot "kärringarna" eller hur man ska säga det, ska kolla om elin tycker det me imorrn =)

Helgen bestog av kalas på fre och min 25 års fest på lör, blev för onykter som vanligt men men...hade iaf kul av det jag minns och jag hoppas att alla dom som kom hade det oxå =)
Jeninie , bella och simon kom förbi en sväng innan allt folk kom, kul att se dom 3 igen =)
Det togs inte så många bilder heller men jag kommer lägga upp några iaf.
Martin var här i helgen och byggde en snöskulpturerna på stan, kul att träffa han igen.

Iaf så vet jag inte rikigt vad som hände ikväll, allt bara känns skit och blääää. Vill bara lägga mig i sängen och ligga där några dagar men det kan man ju inte, Blä jag är verkligen skit less på mig själv m.m
Men vad kan man göra? Man bara känner sig så värdelös bläääää
Visst jag ahr nog bara en dålig kväll och det kan ju alla ha men jag tycker verkligen inte om att må så här, blir typ rädd för mig själv!
Tror jag bara behöver få vara ifred en stund så ska jag se att imorrn är jag på bättre humör och mår nog mycket bättre.

Nä nu ska jag fixa lite fika och sen lägga mig ska ju upp imorrn men det är tur att man kan sova på bussen en stund ;)

Tack och hej för denna gång då!

0 kommentarer: