12 februari 2008

Snor, fy fan!

Igår gick det bra på sjukan, måste snart bestämma mig men jag ska fundera lite mer och så.

For ner efter det och träffa Gabbe för en snabb fika innan jag skulle fara å göra naglarna. Fasiken vad vi skratta hahaha jag säger bara -Slit och släp ahhahahah
Gabbe det blir att se redan till melonia eller vad säger du?

Imorrn blir jag hemma iaf, är så förskyld man fr hoppas att man blir frisk till helgen annars kommer jag inte kunna ha min fest men just nu känns det inte som hela värden måste jag säga, känner mig inte så pepp men.....

Nätet funkar inte hemma, har inte orkat ringa idag och klaga för jag däckade när jag kom hem ocj nu sitter man hos mor och ska snart gå hem.
Borde verkligen städa men jag orkar inte men imorrn om jag kämpar så jag ska fixa allt, måste även baka men det ska jag nog övertala mamma att hjälpa till.

Elin var snäll ikväll och bjöd över mig på fika men jag tackade nej är inte så pigg men jag måste ta mig dit nån dag för hon är så rolig och snäll =)

Nä nu ska jag ta mig hem........

0 kommentarer: