1 februari 2008

Vilken mysig frdag!

Äntligen helg =)
Idag ahr jobbet bara gått bra men man är ganska less på vissa saker med dom man har omkring seg hela dagarna eller på skolan, ibland förstår man inte vad dom håller på md , men jag lägger mig inte i för jag är inte anställd av skolan ;)

Somande efter att jag och gabbe hade varit på Iksu, är trött jag =)
Sen så möte jag upp Mackan för vi skulle ha en myskväll och det var han som ville det hehhe när vi skulle välja film stog vi där ett tag och jag avr inte sugen på att se nån action så det blev "kärlek på menyn" för jag fick välja denna gång.
Tyckte att den filmen var bra, hae inte rikigt trott det men.
Men det var rikigt mysigt ikväll med film och mys, och mys säger man ju inte nej till!!!!

Imorrn lördag vad ska man hitta på då? hmm är lite sugen på öl så man får se om man kanske tar sig en öl eller två men just nu ahr jag så ont i nacken så jag ska nog bädda ner mig i sägen snart.

Förresten jag provade nå nya chips idag från Estrella-Tra-la-la chips dom var skiiiit goda nästan lika goda som deras sommar chis, jag håller tummarna att dom kommer tillbax i sommar.

Nä nu har jag inget att säga förtillfället =)

0 kommentarer: