21 februari 2008

Slut i skallen men det är fredag imorrn =)

Fortfarande trött men nu snart är det läggdax för mig =)
Helt galet hur slut jag är idag både i skallen och i kroppen men tur att det är fredag imorrn och min tidiga fredag me. Hade nog varit en rikigt zombi på fredag eftermiddag.

Idag var vi på Maxi oxh fikade, hade en i klassen som fyllde år, fasiken vad dom gör dom där måste erkänna att jag varit lite förvirrad =) hehhe men efter några gånger där hittar man som vanligt igen.
Annars ahr dagen gått fort och sen har det varit en lugn eftermiddag, min brukare var nog ganska trött efter promenaden till och från Maxi.
Min ena jobbarkollega fick idag "spy lite galla" som vi kallar det men det är lungt jag förstår henne men det är ju bra att man hinner prata en liten stund med varandra.
Och så fick jag säga till om en sak, som egentligen inte är något att säga men jag kännde att jag fick lov att göra det.
Har p-möte på måndag och då blir det nog mer prat.

Snart är det sportlov oxå, har en del att planera men tisdag är bokad och klar och jag tror nog inte det kommer bli nå problem att hitta på något den veckan, kom på att måndagen är oxå klar =)

Nä nu ska jag fixa lite innan det är dax för sängen =)

Texten på-Trasig med Kapten Röd
Eey, eey, eey, eeyDu är inte trasig, du behöver inte fixasLåt dom inte lura dig att tro din klocka tickarNej, dom vill få ditt självförtroende att sviktaSå du ska ge dom pengar för att klippa och klistraVägen till lycka kommer aldrig vara sicksackMan hittar mera fel och börjar sjunka som i kvicksandSå när dom säger vi ska titta o härma våra förebilder svarar jag dom; vilka?Jag ser inga på TV och jag ser inga i riksdan' Dom säljer livet så det är inte dit vi siktarSå vi slutar aldrig bränna upp deras artiklarMed människan ska man aldrig mixtra för.
Du är inte trasig, behöver inte fixas åhnejnejNär priset går upp kommer själen gå nerDu är inte trasig, behöver inte fixas åhnejnejDu kan sluta o leta det finns inga fel.
Du och jag tittar nog i olika speglar för jag kan inte se vad du menarAnnars måste dina speglar va skeva för smala ting verkar bli bredaÅ men jag vet det är inte konstigt att man tvekarIngen kan fly när idealen bara ekarKraven finns där vart man än vänderAtt du inte duger är signalerna dom sänderModetidningarna bara sprider trenderSom inte passar människanSå folk mår sämre Ändå undrar alla vad det är som händerNär vissa väljer svälten.
Men du är inte trasig, behöver inte fixas åhnejnejNär priset går upp kommer själen gå ner Du är inte trasig, behöver inte fixas åhnejnejDu kan sluta o leta det finns inga fel.

Vad snackar dom om, vad snackar dom om?

0 kommentarer: