7 februari 2008

Inget internet hemma!

Nä för det dog i måndags nån gång, så nu sitter man hemma hos mor =)

Måndag-Inskolningen
Det gick bara bra, var lite trött och hade ont i skallen och så men jag har säkert glömt något som Carro skulle veta men som sagt, det är bara att fråga!
Fick go fika på skplan för Elin fyllde år vad super gött ;)

Tis:
Fortfarahnde ont i skallen, tänkte skippa jobbet men så blev det inte, vi hade ute dag så det blev lite bättre i skallen iaf, tuuur

Ons:
Trodde jag skulle spy på bussen, hade sånt illamående men jag jobbade iaf men när jag kom till skolan fick jag lov att ta en till tablett om jag skulle orka dagen, tyvärr var inte min brukare på det bästa humöret och när man har så där ont i skallen så är det kasnke bäst att gå hem men jag kämpade på iaf.
Min brukare sa vadär det där? och pekade på min mage då sa hon nej och jag frågade vad är det då? En valk.....jag fick fasiken lite panik!!!!
Var och klippte mig var allt för länge sen och det första Marlené säger var-Men gud vad långhårig du är hahahah det säger hon varje gång =)
Men jag blev iaf skit nöjd och vi satt mest och skrattade.

Tor:
Förstå varför min brukare var gring, har blvit sjuk så det bolev en hemma dag för oss.
Ligga i varsin soffa och kolla på tv, jag bestämde hehehe så det blev: Våra Bästa år, Dawson´s Creek, Top model och Simpsons.
Känner nu att halsen är igne bra och man får bara hålla tummarna att man inte får feber för jag ska jobba över imorrn och sen vill man ju inte vara sjuk när det är helg.
Jag får se hur jag gör med personal festen imorgon om jag känner mig som jag gör nu så far jag inte och det var många som har blivit sjuk men visst hade det varit kul, men jag bestämmer mig imorrn!
Är trött och borde gå hem och göra lunch till imorgon men jag ahr ingen lust att gå hem, känns så tråkigt eller jag ahr bara fått den inställningen tror jag.
Pratade me Klara och hon ska jobba för mig den 14 och så tar jag ledigt den 15 =)
Nä nu ska jag pratade lite med mor och sitta och kolla på en massa annat

Hoppas jag får internet imorrn =)

0 kommentarer: