14 februari 2008

Min födelsedag och alla hjärtans dag!


Vilken bra dag, även fast an har haft ont i skallen och haft svårt att andas.
Dagen började me att jag vaknade förra väckarklockan ringde hur ofta händer det?
Satt vid datorn en stund, fick en massa finna sms, tack alla vänner som skickat ett =)
Fick ett samtal från min brukare där hon sjöng och sa grattis, blev super glad att hon gjorde det (även om hon fick hjälp) kan säga att jag blev lite rörd oxå =)
Sen iväg och handla det sista och hämta tårten hos mamma, för Pj ska till Findland på bergravning så hon fick fika idag istället.


Sen ringde mita och sa att jag skulle vara redo 17,30 fika på´Centa och ha bekväma kläder med mig och sen ringer hon senare och säger att jag ska ha plastpåse och russin med mig...jag fatatr noll och jag måste då säga att jag blev nervös!!!!

Blev en snabb fika med Pj och så dök mamma, gabbe och patricia upp =)
Fick säsong 2 av Nip/Tuck av gabbe ( tusen tack, snart dax att se igen?) och saker av mamma som jag önskat mig en platttång .m.m
Men det är tanken som räknas tycker jag, imorrn kommer det mer folk efterdsom det är ju då jag skulle ha mitt fika.


Iaf mita ringde och jag gick för att möta upp henne, blev att äta en snabbmiddag på chaplin mmm gött och sen skulle vi sitta och vänta att att hennes mob skulle ringa, jag var nervööööösss satt mest och kollade på hennes mob =)
Mobilen rinde efter en stund och vi gick ut för att möta ulla med bilen, då hon frågar mig-har du med tandborsten???? va näää mita sa inget om det......
Iaf vi körde ner till stan och stannade vid Hemgården (tror jag att det heter) och vi går in, fattar fortfarande inget.
Ser lite folk nör vi går ner för en trappa hmmm tänker jag, ska vi gå med i nån sekt eller vad är det frågan om????
Men då får jag veta, vi ska på Seans.
Ett medium som pratr med andas eller vad man säger,och eftersom jag tror på sånt blev jag jätte glad =) '
Och så när vi sitter där så pekar ho på mig och börjar betätta en massa saker och så slår det mig att det är min farmor =) klart man blir glad och lite lessen men samtidigt.
Hon sa då en massa som jag blev glad över.
Och sen lite senare så kommer mediumet tillbax till mig och säger-Detta har aldrig hänt förr men hon var inte klar hehehe
Berättade lite mer och jag bara log och mådde bra där en stund.
Vill bara säga TUSEN TACK Ulla och Mita för det!!!!!!!
Jag ska dit nästa gång det är och jag tror att Ulla oxå var sugen!!!!
Men tror man inte på andar och sånt ska man nog inte fara på sånt tror jag.

Nu ligger mackan i soffan och jag sitter här, ville bara skriva lite innan jag ska lägga mig, orkar inte vara upp nå längre ;)

Detta var den bästa födelsedagen på länge och det var inte så farligt att fylla 25!!

Go natt!

Hoppas ni har haft en bra alla hjärtans dag!!!!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman! låter som att du hade en jätte trevlig födelsedag! synd att ja inte va i umeå. men vi ses när ja kommer hem! hoppas du mår bra! kram!