20 februari 2008

Ingenting

Viken lång dag det har kännts som idag, även om jag slutade 16
Kom på idag att man typ lär känna folket man åker buss med på morgonen, jag menar där jag står och väntar på bussen står det alltid 1-3 st samma pesoner varje dag.
Vissa hejar på en medans andra bara står där.
Själv är man nog för trött för det mesta och lyssnar säkert på förhög musik ochbara står där. Kom just på att den där "jobbiga" kvinnan har sluta åka med bussen...hmmm undra vart hon är?
Och att den där bilen (Golfen) som allt kör förbi mig när jag är påvägen mot huset är mörk och ljus blå =) den brukar oxå köra så nära mig att jag brukar bli rädd hahahah
Har nog väldigt lite att tänka på vissa dagar.

Elin som jag jobbar påvekar mig heheh vi pratde om en på jobbet på våran prom i mån och sen när jag såg denna peson på tis så stämde allt Elin sagt, och jag hade inte tänkt så mycket på det men det är sant heheh Jag fick lov att skälla på Elin idag men vi satt mest och skratta åt oss eller åt något annat.
Vi satt i såkallad "vaktmästar soffan" idag på lunchrasten och så hade vi en liten tanke att kanske börja jobba som vaktmästare =) Vem vet mitt nästa jobb kanske.

Det kanske blir öl i helgen iaf ska imorrn övertala mor min att låna ut lite pengar och sen så erbjöd macka sig att jag skulle få hans poker pengar eller vad man nu kallar det så då kan man iaf växla in dom på krogen =)

Fick en låt av gabbe nyss
Trasig med Kapten Röd
Måste säga att den var jävligt skön låt =) kan inte sluta lyssna på den nu hehhe helt galet!!!!!

Nä nu ska jag sova, näst sista dagen imorrn sen är det fre...sweet

0 kommentarer: