26 februari 2008

Lååååååång dag känns det som.

jo det gör det, låååång dag men den har som gått fort iaf =)
Vaknade med ont i halsen, fy fan tänkte jag, har verkligen inte tid elller råd att vara hemma men ingen feber så det var bara att fara på jobbet.

Jobbet gick bra, ungarna slutade 12 så jag och elin bestämmde att vi skulle fika på stan mmm vad gött säger jag bara.
Vi gick in och kollade in den nya affären Rut, hittade lite som jag skulle kunna tänka mig att köpa.
Sen vart det en lite sväng med Gabbe oxå.

Efter stan och en solning så gick jag till mackan, skulle få min födelsedagsprisent, jag fick ett par DC skor och en Nikita munkjacka, båda var skit snygga så TUSEN TACK Mackan =)
Men jag skulle ha blvit glad för vad som helst.

Nu nu ska jag ta mig lite fika sen isäng, har p-möte imorrn men är inte så peppad på det, tur att man får lön iaf även om man inte får den bästa löneen eftersom man har varit sjuk men vad fan det är iaf något.

Go natt!

0 kommentarer: