23 februari 2008

Fredag natt!

Trädgårdsmästaren i resan till melonia! Ja då sitter man här =)
Patricia for nyss hem, hon var över och vi satt och pratde en massa skit men det kan vara ganska skönt att bara prata av sig lite eller vad säger du Patricia?
Iaf så kan jag då säga att jag däckade när jag kom hem från jobbet, var helt slut i skallen och kroppen, jag somnade kanske vid 13 och vakande vid 19 så man får ju hoppas att man kan sova i natt =)
Äntligen helg och det känns sköt kan jag säga men veckorna går fort tycker jag det är mån sen ons sen fre sen mån igen men hinner som inte med ibland.
Ikväll så hann jag med att träffa Anna, hon hade beställt ett linne med mig som jag gav och sen svänga förbi Gabbe en liten stund, sen förbi mor och hämta lite saker och sen kom Patricia över.
Ska passa på att säga GRATTIS Åsa på din födelsedag och vi ses ikväll =)
Nä nu ska jag nog ta och lägga mig!!
Go natt!!

0 kommentarer: