8 februari 2008

Ingen personalfest för mig!

Nopp det blir ingen fest för mig ikväll, har fortfarande ont i skallen oc är helt slut så jag stnnar hemma.

Försov mig imosre men jag blev inte så sen tur det, har haft en bra dag hemma hos sjuklingen och vi tog oss en lite prom idag. Det varn som ville ha glass och jag måste ju erkänna att jag var sugen på popcorn och cola ;)
Träffade Annika påvägen till okq8, hon är mamma till Carro. Kul att se henne igen var länge sen nu men hon såg pigg ut äben om jag tror nog att hon har jävligt ont!

Fick jobba över idag, skulle ha skutat 11.30 men det är ju extra pengar och jag var ju redan där så för mig gjorde det inte så mycket.

Jäjä dax att prata lite med mor sen ska jag hem och dega i soffan, Gabbe skulle titta förbi kanske blir att se lite Nio/Tuck, ja just det det har brjat om igen wiiii söndagar 21...något hehehe var för trött förra söndagen men nu på söndag ska jag försöka se det =)

Hej då och trevlig helg =)

0 kommentarer: