19 februari 2008

Hmmm gott folk.
Klockan är inge mycket men jag tror att jag ska lägga mig snart, börjar bli trött och jag ska ju upp imorrn igen.
Trodde det skulle vara as jobbigt att kliva upp idag men det gick bara bra.

Är på bättre humör, min kära mor fick jag låna lite pengar av så jag köpte mig lite tröstgodis =) och så handa jag lite åt mamma oxå, kunde ju vara en snäll dotter och göra det eftersom hon lånade ut lite pengar!

Jag bara undrar vem som tog mina öl i lör? eller om man avr så dum att jag bjöd bort dom? om nån vet så kan den väl höra av sig men jag tror att nån tog dom.....inget att göra åt nu men det var synd för dom hade jag tänkte dricka på Åsa födesedagsfest på lör!!!!!

Imorrn kommer mackan hit, inte för att vi hinner umgås så mycket men det är då värt en lite stund iaf =)

Igår så ansökte jag om min semester, hoppas jag får dom veckor jag ville ha. Vet att min brukares mamma kunde jobba iaf när jag hade semester =)

Är lite sugen på att ta ldig på påsk och åka ner till stockholm men jag får se hur min ekonomi ser ut efter alla räkningar denna månad m.m
Fy varför måste man betala en massa räkningar för?

Nä, nu ska jag ta och borsta tänderna och sen blir det sängen.

Tack och hej!

0 kommentarer: