31 januari 2008

Idag har jag ont i skallen och det blev bara värre i skolan ör det var så mycket liv hela tiden man ahr som ingen stanns att ta vägen, när vi har en till klass där så jag tog en extra lång lunchrast men det gick bara bra för min brukare var inne på hemkunskapen =)
Ibland ska man ju ha tur heheh

Imorse var jag trött, fatatde typ ignet och inte hörde man väckarklockan heller men jag råkade somna efter jobbet och ska upp 5 imorgon så jag vet inte rikigt hur detta ska gå men det är ju fredag imorrn.
Nu ikväll har jag inte allas kännt mig kry så jag håller tummarna att jag inte blir sjuk, pallar det inte!

Peder ringde mig idag ocg bjöd mig på "90" års fest den 9/2 på nattis eller cover club. Ska bli kul men jag har pesronalfest på fredagen förre så man får se om man inte är för bakis för att fara.

Nä nu ska jag äta en apelsin och sen försöka sova!!!

0 kommentarer: