23 april 2008

4 Min....

Hmmm jobbet gick bra men jag hade inte så mycket pepp idag och det var synd men barnen var på topp humör så man blv lite gladare iaf men min brukare var inte alls helt på topp men så kan det vara.

Blev sen till mitt möte idag men jag hade helt kollat fel tid men det gjorde inget , jag kom ju dit iaf =)

Anna kom förbi idag och vi fick ett gott skratt heheh hon är ju helt galen men på ett bra sätt =)

Har fortfarande ingen ork men jag ska ut på en prom med mita och Donna och så ska jag förbi mamma snart och låna pengar, för jag har inga mackor att äta imorrn.
har dåligt samvete att jag måste låna pengar men vad gör man när man har övertraserat konto!!

Funderat lite idag eller ja, undra om folk tänker på att peppa folk tillbax eller om man bara skiter i det? inte för att det har hänt något med mig men jag fick bara en tankeställe idag.....det kanske inte någit man tänker på eller?

Nu måste jag iväg.....

0 kommentarer: