11 april 2008

Hej hopp fredag idag =)

Ajaja har ont i ens armsbenet idag men det är inte så konstigt eftersom dom stack mig på atären och höll på att röra vid mitt armben så det är därför jag e öm eller har ont.
Men det är ju fredag så man kan bita ihop =)

Ska åka en tidigare buss till jobbet idag (vi är på inskolning på Dragonskolan) varför jag åker tidigare är för att igår kom jag sent visst min brukare hade inte kommit men man vill ju vara dät förre ju men det är bara tur att man har musik i ipoden =)
Igår vart jag iaf less på bussen, trångt och jävligt men jag kom ju fram iaf!!!

Jag ahr funderat länge på en sak, varför kan inte människor glädjas att det går bra för andra?
Ex om det går bra för en av mina vänner så blir jag iaf klart glad för denna person, men det finns så många som inte blir det, varför är det så? Nån som har en bra förklaring?
Jag tycker det egentligen bara är barnsligt.......

Dax att klä sig =)

0 kommentarer: